SPK na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, YouTube a webovej stránke spustila kampaň „Poľovníctvo má zmysel“. Cieľom je komunikácia ako k členskej základni, tak k laickej verejnosti. Dotkneme sa tiež odpovedí na otázky mnohých členov, ktorí dodnes nechcú rozumieť potrebe byť organizovaní v jednotnej a silnej organizácii zastupujúcej všetkých poľovníkov. SPK zastupuje na celoslovenskej a hlavne na medzinárodnej úrovni slovenských poľovníkov, aktuálne v boji proti nezmyselnému zákazu olova, či dokonca zákazu poľovníctva v EÚ, v spolupráci so štátnymi orgánmi sme v boji proti AMO zohrali významnú úlohu pri distribúcii chladiarenských zariadení. Moderná prezentácia poľovníctva dodnes chýbala. Týždenne tvoríme videá s názvom Poľovnícky infoservis a Poďte s nami do lesa, ktoré majú laickú i poľovnícku verejnosť osloviť našou činnosťou v danom období. Tiež žiadame poľovníkov aby spolu s nami tvorili imidž slovenského poľovníctva prostredníctvom zasielania fotografií, či autentických videí priamo z revírov, ktoré nám môžu značne pomôcť. Najviac však zabrala infografika témy jari a rodenia mláďat, kde plagát s informáciami rozvešiavajú poľovníci v revíroch všetkých kútoch Slovenska.
Viac na www.polovnickakomora.sk v časti Mediálne výstupy SPK